Ceny netto obowiązujące od 1 stycznia 2023
Księgowość
Ryczałt i najem bez VAT
Ryczałt, najem i karta podatkowa z VAT
Księga przychodów i rozchodów bez VAT:
do 10 dokumentów* | 150 zł |
11-20 | 180 zł |
21-40 | 210 zł |
41-60 | 240 zł |
61-80 | 270 zł |
81-100 | 310 zł |
+2 zł od dokumentu powyżej 100 |
Ryczałt, najem i karta podatkowa z VAT
do 10 dokumentów | 200 zł |
11-20 | 240 zł |
21-40 | 280 zł |
41-60 | 320 zł |
61-80 | 360 zł |
81-100 | 400 zł |
+ 2 zł od dokumentu powyżej 100 |
Księga przychodów i rozchodów bez VAT:
do 10 dokumentów - 250 zł
11-20 - 290 zł
21-40 - 330 zł
41-60 - 370 zł
61-80 - 410 zł
81-100 - 450 zł
+ 3 zł od dokumentu powyżej 100
Księga przychodów i rozchodów z VAT
do 10 dokumentów - 300 zł
11-20 - 350 zł
21-40 - 400 zł
41-60 - 450 zł
61-80 - 500 zł
81-100 - 550 zł
+ 3 zł od dokumentu powyżej 100
Samozatrudnieni jeśli mają mniej niż 5 dokumentów miesięcznie
- ceny ustalane indywidualnie
Księgi handlowe
11-20 - 290 zł
21-40 - 330 zł
41-60 - 370 zł
61-80 - 410 zł
81-100 - 450 zł
+ 3 zł od dokumentu powyżej 100
Księga przychodów i rozchodów z VAT
do 10 dokumentów - 300 zł
11-20 - 350 zł
21-40 - 400 zł
41-60 - 450 zł
61-80 - 500 zł
81-100 - 550 zł
+ 3 zł od dokumentu powyżej 100
Samozatrudnieni jeśli mają mniej niż 5 dokumentów miesięcznie
- ceny ustalane indywidualnie
Księgi handlowe
Dla osób fizycznych i prawnych do 20 dokumentów (każde następne 10 dokumentów - dodatkowe od 50 do 100 zł) |
1000 zł |
Dla stowarzyszeń i fundacji nieprowadzących działalności do 20 dokumentów (każde następne 20 dokumentów - dodatkowo 50 zł) |
500 zł |
Prowadzenie księgi handlowej dla firmy "martwej" lub mającej kilkanaście dokumentów w roku |
od 400 zł |
Sporządzenie bilansu i sprawozdania |
wysokość jednej opłaty miesięcznej, nie mniej jednak niż 1200 zł |
Obsługa kadrowo-płacowa i ZUS
Opłata za:
- pracownika na umowie o pracę - 60 zł
- pracownika na umowie cywilno-prawnej - 50 zł
- prowadzenie teczki pracowniczej - 40 zł
- założenie nowej teczki pracowniczej - 100 zł
- rozliczenie pracownika i wysłanie elektronicznie PIT-11 - 30 zł
Sporządzenie umowy o pracę/zlecenie/o dzieło, aneksu, rachunku - 30 zł
Wystawienie pracownikowi zaśwwiadczenia o zarobkach - 20 zł
Sporządzenie świadectwa pracy - 50 zł
Sporządzenie i wysyłka deklaracji PFRON za 1 pracownika - 40 zł
Rozliczenie właściciela z ZUS, ustalenie wysokości składki zdrowotnej - 60 zł
Roczne rozliczenie opłat składek ZUS - od 50 zł
Inne
Opłata za:
- pracownika na umowie o pracę - 60 zł
- pracownika na umowie cywilno-prawnej - 50 zł
- prowadzenie teczki pracowniczej - 40 zł
- założenie nowej teczki pracowniczej - 100 zł
- rozliczenie pracownika i wysłanie elektronicznie PIT-11 - 30 zł
Sporządzenie umowy o pracę/zlecenie/o dzieło, aneksu, rachunku - 30 zł
Wystawienie pracownikowi zaśwwiadczenia o zarobkach - 20 zł
Sporządzenie świadectwa pracy - 50 zł
Sporządzenie i wysyłka deklaracji PFRON za 1 pracownika - 40 zł
Rozliczenie właściciela z ZUS, ustalenie wysokości składki zdrowotnej - 60 zł
Roczne rozliczenie opłat składek ZUS - od 50 zł
Inne
Transakcje wewnątrzwspólnotowe (WNT, WDT, Intrastat, deklaracje kwartalne)
oraz księgowanie dokumentów eksportowych poza Unię Europejską - od 50 do 100 zł
Jednolity plik kontrolny, wysyłka elektroniczna (JPK VAT-7) - od 50 zł
oraz księgowanie dokumentów eksportowych poza Unię Europejską - od 50 do 100 zł
Jednolity plik kontrolny, wysyłka elektroniczna (JPK VAT-7) - od 50 zł
Korekta deklaracji podatkowej, ZUS lub pliku JPK z winy klienta - 50 zł
Sporządzenie za Klienta sprawozdania do GUS lub innych instytucji - 50 zł
Przygotowanie danych do kredytu lub leasingu, prognozy finansowe itp. - od 300 zł
Drukownie przesyłanych pocztą elektroniczną dokumentów księgowych - 1 zł/strona
Kserowanie dostarczanych paragonów fiskalnych i faktur drukowanych
na nietrwałych materiałach, które muszą być przechowywane 6 lat - 1 zł/strona
Sporządzenie za Klienta sprawozdania do GUS lub innych instytucji - 50 zł
Przygotowanie danych do kredytu lub leasingu, prognozy finansowe itp. - od 300 zł
Drukownie przesyłanych pocztą elektroniczną dokumentów księgowych - 1 zł/strona
Kserowanie dostarczanych paragonów fiskalnych i faktur drukowanych
na nietrwałych materiałach, które muszą być przechowywane 6 lat - 1 zł/strona
Roczne zaznanie podatkowe:
- osoba nie prowadząca działalności - od 60 zł
- osoba prowadząca działalność bez odliczeń - 80 zł
- każdy załącznik do rozliczenia rocznego - 20 zł
- osoba prowadząca działalność, korzystającej z odliczeń - od 100 zł
- osoba nie prowadząca działalności - od 60 zł
- osoba prowadząca działalność bez odliczeń - 80 zł
- każdy załącznik do rozliczenia rocznego - 20 zł
- osoba prowadząca działalność, korzystającej z odliczeń - od 100 zł
- przy składaniu kilku deklaracji dla jednej osoby
stawka liczona osobno dla każdej deklaracji
stawka liczona osobno dla każdej deklaracji
Usługi związane z Tarczami Antykryzysowymi
Ceny ustalane wraz z pojawianiem się programów pomocowych
* Dokumenty - użyte określenie oznacza każdy dokument podlegający księgowaniu przy danym sposobie prowadzenia dokumentacji:
faktury sprzedażowe i kosztowe, raporty fiskalne, dowody wewnętrzne, polecenia księgowania, OT, LT, amortyzacja, wyciągi kasowe,
listy płac, noty skięgowe, korekty. W przypadku wyciągów bankowych, jako osobny dokument traktowana jest każda pozycja wymagająca
zaksięgowania lub rozrachunków.
Ceny ustalane wraz z pojawianiem się programów pomocowych
* Dokumenty - użyte określenie oznacza każdy dokument podlegający księgowaniu przy danym sposobie prowadzenia dokumentacji:
faktury sprzedażowe i kosztowe, raporty fiskalne, dowody wewnętrzne, polecenia księgowania, OT, LT, amortyzacja, wyciągi kasowe,
listy płac, noty skięgowe, korekty. W przypadku wyciągów bankowych, jako osobny dokument traktowana jest każda pozycja wymagająca
zaksięgowania lub rozrachunków.
Uwaga!
Informacje powyższe, dotyczące ceny świadczonych usług, służą wyłącznie do oszacowania wartości usług i ich treść nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ustalenie wynagrodzenia Biura, następuje po spotkaniu z Klientem.